Gradsko saobraćajno preduzeće palnira da u ovoj godini uvede sistem za elektronsku naplatu karata, ali još nije pokrenulo modernizaciju javnog prevoza.
Mozda ce, kad se dogovore i otvore firmu za naplatu i kontrolu karata kao sto je Dilas uradio u Beogradu, i u Novom Sadu zaziveti el.naplata.
Za sada muljanje sa mesecnim markicama i ko zna sta jos
privatna stamparija stampa.Ko razume shvati ce.
Mnogo ste nešto nervozni :)
Šta vam to Nikola tolko kriv, samo je izneo svoje mišljenje i predlog koji uopšte nije loš.
Jednog dana kad deca shvate da sve što je "društveno" ne treba lomiti i lupati, jer to plaćamo svi pa i njegovi roditelji, onda će mo imati i elektronske displeje. Dotle gvozdena tabla sa polascima ideala za nas.
Fali to sto se ceka da ljudi kupe kartu kod vozaca, sto je totalni promasaj.. I sto vozac uopste brine o parama, a ne samo o voznji.. I sto tako nece moci da se desi da neko otima pare od vozaca
najvaznije da si ti protiv a ni sam neznas zasto. danas u svim normalnim gradovima postoji elektronska naplata i gps, cak i bugari to imaju...znas tacno za koliko minuta tvoj bus dolazi u stanicu, super je...
Šta fali, pitaš?
Ne mnogo, za početak vozači ne bi trebalo, a ne bi ni smeli, u toku vožnje da izdaju karte jer ih to ometa u vožnji.
Pa kada staneš na autobusko stajalište nikad ne znaš kada će da dodje tvoj autobus.
Moraš da pripremiš sitan novac za kartu (ako nemaš pokaznu) pa se dosta puta desi da vozač nema da ti vrati kusur.
Stanje u GSP-u u Novom Sadu je još i dobro, ali što ga ne bi unapredili da bude još bolje?
A sta fali ovakvom sistemu naplate???
Da nece biti manje "svercovanja" i izbegavanja placanja karte?
Jedina stvar koja bi bila pametnija i bolja od ovog dosadasnjeg sistema je da se uvede karta za sve linije i autobuse sa vremenskim ogranicenjem, pa da kada putnik menja tri busa do posla i nazad, to moze da uradi sa jednom kartom, a ne da na svkoj stanici kupuje novu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
GSP ne odustaje od elektronske naplate karata
Novi Sad
•29.03.2012.
•07:42 > 07:57
Komentari 8
Slusalac
Za sada muljanje sa mesecnim markicama i ko zna sta jos
privatna stamparija stampa.Ko razume shvati ce.
Max
Pezos
Šta vam to Nikola tolko kriv, samo je izneo svoje mišljenje i predlog koji uopšte nije loš.
Jednog dana kad deca shvate da sve što je "društveno" ne treba lomiti i lupati, jer to plaćamo svi pa i njegovi roditelji, onda će mo imati i elektronske displeje. Dotle gvozdena tabla sa polascima ideala za nas.
Vladimir
sweetheart
Max
Ne mnogo, za početak vozači ne bi trebalo, a ne bi ni smeli, u toku vožnje da izdaju karte jer ih to ometa u vožnji.
Pa kada staneš na autobusko stajalište nikad ne znaš kada će da dodje tvoj autobus.
Moraš da pripremiš sitan novac za kartu (ako nemaš pokaznu) pa se dosta puta desi da vozač nema da ti vrati kusur.
Stanje u GSP-u u Novom Sadu je još i dobro, ali što ga ne bi unapredili da bude još bolje?
Nikola
Da nece biti manje "svercovanja" i izbegavanja placanja karte?
Jedina stvar koja bi bila pametnija i bolja od ovog dosadasnjeg sistema je da se uvede karta za sve linije i autobuse sa vremenskim ogranicenjem, pa da kada putnik menja tri busa do posla i nazad, to moze da uradi sa jednom kartom, a ne da na svkoj stanici kupuje novu.
ivana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H